Home Ads

16 Nisan 2013 Salı

The Haunting in Connecticut 2: Ghosts of Georgia – Lanetli Ev 2 / Full İndir / Türkçe


haunting
Filmin Özeti
Genç Bir Aile Gürcistan Tarihinden Kalma bir eve Taşınırlar Başlarda her şey Yolundadır Bir süre sonra Taşındıkları evde sıra dışı olaylar olmaya başlar Artık Aile yeni Taşındıkları bu evde Yalnız olmadıklarını anlarlar Sırlarla dolu bu evde Bazı gerçekleri de bulacaklardır.

İndirmek İçin Tıklayın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook

Advertisement

SoraFilms

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum rhoncus vehicula tortor, vel cursus elit. Donec nec nisl felis. Pellentesque ultrices sem sit amet eros interdum, id elementum nisi ermentum.Vestibulum rhoncus vehicula tortor, vel cursus elit. Donec nec nisl felis. Pellentesque ultrices sem sit amet eros interdum, id elementum nisi fermentum.




Contact Us

Ad

E-posta *

Mesaj *