Home Ads

18 Mayıs 2013 Cumartesi

Bad Ass - Ağır Abi – Bad Ass Türkçe Dublaj Tek Parça izle




Filmin Etiketleri:Ağır Abi – Bad Ass Türkçe Dublaj Tek Parça izle,Bad Ass türkçe dublaj izle,Bad Ass full izle,Bad Ass filmi izle,Bad Ass tek parça izle,ağır abi türkçe dublaj izle
IMDB.Com Puanı: 5.3/10
Sinemalar.Com Puanı: 7.1//10
Hdfilmsitesi.com Puanı: -/10
Yapım Yılı ve Ülkesi: 2011 – ABD
Gösterim Tarihi: -
Türü: Aksiyon
Yönetmeni:Craig Moss
Senaristi: Craig Moss
Oyuncuları: Danny Trejo, Jillian Murray, Craig Sheffer ve Charles S. Dutton
Süresi: 90 dakika
Özeti: Şehiriçi otobüsünde bir saldırı gerçekleşmiştir. Otobüste bulunan Vietnam gazisi, saldırganların elinden birini kurtarmasıyla kahraman ilan edilir. En iyi arkadaşının cinayete kurban gitmesi ve polisin 






olayı çözmeye yanaşmaması üzerine, harekete geçmeye karar verir.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook

Advertisement

SoraFilms

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum rhoncus vehicula tortor, vel cursus elit. Donec nec nisl felis. Pellentesque ultrices sem sit amet eros interdum, id elementum nisi ermentum.Vestibulum rhoncus vehicula tortor, vel cursus elit. Donec nec nisl felis. Pellentesque ultrices sem sit amet eros interdum, id elementum nisi fermentum.




Contact Us

Ad

E-posta *

Mesaj *