Home Ads

18 Mayıs 2013 Cumartesi

Star Trek İnto Darkness Full HD İzle 720p



  

STAR TREK INTO DARKNESS 720P IZLE

2013 yazında, öncü yönetmen J.J. Abrams, bizlere Star Trek’i Bilinmeze Doğru götürecek muhteşem bir aksiyon macerayı sunacak. Atılgan’ın mürettebatı eve geri çağrıldığında, kendi organizasyonları içinde durdurulamaz bir terör gücünün donanmayı ve temsil ettiği her şeyi parçaladığını, dünyamızı bir kriz içinde bıraktığını görürler. Bitirmesi gereken şahsi bir kavgası olan Kaptan Kirk, tek kişilik kitle imha silahını yakalamak için savaş alanına doğru özel bir arayış başlatır. Kahramanlarımız yaşamla ölüm arasında destansı bir santraç oyununa sürüklenirken, aşka meydan okunacak, dostluklar parçalanacak ve Kirk’ün geride bıraktığı tek ailesi olan müretebatı için fedakarlıklar yapması gerekecek.
Yapım : 2013 - ABD
IMDB Puanı : 8.4








Yönetmen: J.          :J. Abrams
Oyuncular : Chris Pine , Zoe Saldana , Karl Urban , Zachary Quinto , Simon Pegg

Part 1



Part 2


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook

Advertisement

SoraFilms

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum rhoncus vehicula tortor, vel cursus elit. Donec nec nisl felis. Pellentesque ultrices sem sit amet eros interdum, id elementum nisi ermentum.Vestibulum rhoncus vehicula tortor, vel cursus elit. Donec nec nisl felis. Pellentesque ultrices sem sit amet eros interdum, id elementum nisi fermentum.




Contact Us

Ad

E-posta *

Mesaj *