Home Ads

12 Ağustos 2012 Pazar

Vahşi Şeyler 3 Filmini Türkçe Dublaj Full Hd Tek Parça izle +18 Erotik Filmler seyret

Vahşi Şeyler 3 Filmini Türkçe Dublaj Full Hd Tek Parça izle +18 Erotik Filmler seyret

+18 Erotik izle

Vahşi Şeyler Filminin Konusu : Vahşi Şeyler 3 (Wild Things 3)filmi 2005 ABD yapımıdır. Jay Lowi yönetmenliğindeki film IMDb'den 4.4/10 puan almıştır. Konusu, Serinin devam niteliğindeki üçüncü filmi, erotik gerilim konusuyla ilgi çekiyor. Marie 17 yaşında güzel bir kızdır. O sene okula yeni gelen ve önüne gelen herkesle beraber olan Elena ile tanışırlar. Ancak Elena’nın hayatı yalan üstüne kuruludur. Marie’nin parasını kıskanır ve inadına Marie’nin üvey babasıyla çıkmaya başlar. Elena son çare olarak üvey babayı tecavüz ile şuçlar. Sonunda adamın bütün elmaslarını alır ancak tecavüz davasından vazgeçmiyecektir.
Filmin Türü : Aksiyon, Dram, Erotik, Gerilim, Gizem, Macera

Filmin Yapım Yılı : 2005



Alternatif 1 / Tek Parça

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook

Advertisement

SoraFilms

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum rhoncus vehicula tortor, vel cursus elit. Donec nec nisl felis. Pellentesque ultrices sem sit amet eros interdum, id elementum nisi ermentum.Vestibulum rhoncus vehicula tortor, vel cursus elit. Donec nec nisl felis. Pellentesque ultrices sem sit amet eros interdum, id elementum nisi fermentum.




Contact Us

Ad

E-posta *

Mesaj *