Home Ads

18 Mayıs 2013 Cumartesi

Warm Bodies: Sıcak Kalpler izle / TR Altyazılı Tek Parça HD



Filmin Orjinal Adı:Air Collision
Filmin IMDB Puanı: 7.2/10
Filmin Sinemalar Puanı: 7.3/10
Filmin Hdfilmsitesi.com Puanı:7.2/10
Filmin Yapım Yılı – Ülkesi: 2013 – ABD
Filmin Gösterim Tarihi: 05 Nisan 2013 (Türkiye)
Filmin Türü: Komedi,Korku,Romantik
Filmin Yönetmen:Jonathan Levine
Filmin Senaryosu:Jonathan Levine
Filmin Başrollerde: Nicholas Hoult, Teresa Palmer, Analeigh Tipton
Filmin Süresi:98 Dakika
Filmin Özeti:Film, “R” isimli bir erkek zombinin kurbanlarından birinin kız arkadaşıyla tehlikeli bir ilişkiye başlamasını anlatacak. Bu ilişki, başta R olmak üzere tüm zombileri değiştirecek zincirleme bir reaksiyonun ilk adımı olacak…
Zombiyi Hoult’un, kız arkadaşını da Palmer’ın canlandıracağı projede ünlü aktör Malkovich de General Grigio’yu, dünyayı işgal eden zombileri temizlemeyi kafasına koymuş kötü karakteri canlandıracak. Rob Corddry de R isimli zombiyle aynı düşünceleri paylaşan M isimli başka bir zombiye hayat verecek.
NOT: Film Zombi Filmidir ve izlemenizi tavsiye ediyoruz. ( Romantik zombi )



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook

Advertisement

SoraFilms

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum rhoncus vehicula tortor, vel cursus elit. Donec nec nisl felis. Pellentesque ultrices sem sit amet eros interdum, id elementum nisi ermentum.Vestibulum rhoncus vehicula tortor, vel cursus elit. Donec nec nisl felis. Pellentesque ultrices sem sit amet eros interdum, id elementum nisi fermentum.




Contact Us

Ad

E-posta *

Mesaj *