Home Ads

10 Haziran 2016 Cuma

Deadpool (2016) - Türkçe Dublaj


# Bilgi

Vizyon Tarihi: 12 Şubat 2016
Yapımı : 2016 - ABD
Tür : Bilim Kurgu ,  Aksiyon ,  Fantastik
Süre: 108 Dak.
Yönetmen : Tim Miller
Oyuncular : Ryan Reynolds ,  Morena Baccarin ,  Gina Carano ,  Ed Skrein,  T.J. Miller
Senaryo : Rhett Reese ,  Paul Wernick ,  Rob Liefeld ,  Fabian Nicieza
Yapımcı : Stan Lee ,  Avi Arad
IMDb : 8,2/10

# Filmin Özeti

Doktorların teşhisleri sonunda kanser olduğu ortaya çıkan Wade Wilson'ın (Ryan Reynolds) bilinen tedavi yöntemleri dahilinde hayatta kalma ihtimali yoktur. Ancak Weapon X adlı bir program, onu eskisinden daha iyi hale getirme vaadinde bulunur. Wade'in üzerinde uygulanan prosedürler sonucunda yepyeni bir karakter ortaya çıkar. Alışıldık süper kahramanlara hiç benzemeyen, umursamaz, tuhaf bir espri anlayışı olan Deadpool, hayatını mahvolma noktasına getirenlerden intikam alma peşine düşecektir.

# Ekran Görüntüleri


# Filmi İzle


# Filmi İndir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook

Advertisement

SoraFilms

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum rhoncus vehicula tortor, vel cursus elit. Donec nec nisl felis. Pellentesque ultrices sem sit amet eros interdum, id elementum nisi ermentum.Vestibulum rhoncus vehicula tortor, vel cursus elit. Donec nec nisl felis. Pellentesque ultrices sem sit amet eros interdum, id elementum nisi fermentum.




Contact Us

Ad

E-posta *

Mesaj *