Home Ads

10 Haziran 2016 Cuma

P.K. - PeeKay (2014) - Türkçe Altyazılı


# Bilgi

Yapımı : 2014 - Hindistan
Tür : Dram ,  Fantastik ,  Komedi
Süre: 152 Dak.
Yönetmen : Rajkumar Hirani
Oyuncular : Aamir Khan ,  Ranbir Kapoor ,  Anushka Sharma ,  Boman Irani ,  Sanjay Dutt
Senaryo : Rajkumar Hirani ,  Abhijit Joshi
Yapımcı : Aamir Khan ,  Rajkumar Hirani
IMDb: 8,3/10

# Filmin Özeti

P.K. bi şehirdeki yabancının düşünceler komedisidir. P.K.(Aamir Khan) Daha önce kimsenin sormadığı sorular sorar. Bunlar masum, çocuk gibi sorulardır ama cevapları enteresandır.P.K.'in masum gözlerini gören insanlar kendi monoton hayatlarını gözden geçirirler.P.K.'in sadık arkadaşları ve dostları olur. Kırık kalpleri düzeltir öfkeleri dindirir. P.K.'in çocuksu merakı kendisi ve milyonlarca insan için manevi bir yolculuğa dönüşür.Film karmaşık felsefelerin iddialı ve benzersiz yönlerini orijinal bi şekilde ortaya koyuyor. Ayrıca basit, kahkaha dolu, insani bir aşk masalı da süregidiyor. Sonuç olarak ayrı dünyalardan gelen yabancılar arasında dostluk destanı işlenmiş diyebiliriz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook

Advertisement

SoraFilms

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum rhoncus vehicula tortor, vel cursus elit. Donec nec nisl felis. Pellentesque ultrices sem sit amet eros interdum, id elementum nisi ermentum.Vestibulum rhoncus vehicula tortor, vel cursus elit. Donec nec nisl felis. Pellentesque ultrices sem sit amet eros interdum, id elementum nisi fermentum.




Contact Us

Ad

E-posta *

Mesaj *