Home Ads

10 Haziran 2016 Cuma

Zaman Makinesi 1973 (2014)


# Bilgi

Vizyon Tarihi: 14 Mart 2014
Yapımı : 2014 - Türkiye
Tür : Komedi
Süre: 108 Dak.
Yönetmen : Aram Gülyüz
Oyuncular : Gürgen Öz ,  Seda Bakan ,  Mustafa Uzunyılmaz ,  Zihni Göktay ,  Gülhan Tekin
Senaryo : Kemal Kenan Ergen
Yapımcı : Mustafa Sirmen
IMDb: 6,4/10

# Filmin Özeti

Kenan Ergen’in yazdığı yönetmenliğini Yeşilçam'ın usta ismi Aram Gülyüz'ün yaptığı “Zaman Makinesi 1973” 14 Mart’ta gösterime girecek. Başrollerinde başarılı komedi oyuncusu Gürgen Öz ve güzel oyuncu Seda Bakan’ın oynadığı film bir anda kendisini 1973’te bulan Tolga’nın başından geçen olayları ele alıyor. Sinemaseverler filmde 70’li yıllardaki İstanbul ve o dönem yaşayan insanların keyifli hayat hikayelerine tanıklık edecek.

# Filmi İzle



# Filmi İndir

Türkçe Olarak İndir (419.09 MB) | 5 Saniye Bekle Açılan Sayfada Sağ Üstte Geç De

# Reklamlar



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook

Advertisement

SoraFilms

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum rhoncus vehicula tortor, vel cursus elit. Donec nec nisl felis. Pellentesque ultrices sem sit amet eros interdum, id elementum nisi ermentum.Vestibulum rhoncus vehicula tortor, vel cursus elit. Donec nec nisl felis. Pellentesque ultrices sem sit amet eros interdum, id elementum nisi fermentum.




Contact Us

Ad

E-posta *

Mesaj *