Home Ads

10 Haziran 2016 Cuma

Dil Chahta Hai (2001) - Kalbin Arzusu - TR Altyazılı


# Bilgi

Yapımı : 2001 - Hindistan
Tür : Dram
Süre: 183 Dak.
Yönetmen : Farhan Akhtar
Oyuncular : Aamir Khan ,  Preity Zinta ,  Saif Ali Khan ,  Akshaye Khanna ,  Mandala Tayde
Senaryo : Farhan Akhtar ,  Kassim Jagmagia
Yapımcı : Ritesh Sidhwani ,  Anupam Sharma
Diğer Adı : D.C.H.
IMDb : 8,2/10

# Filmin Özeti

3 sıkı arkadaş.. 3'ününde aşk'a farklı bakışları vardır.. Biri her gördüğü kıza aşık olduğunu sanır ( Sameer ), biri aşka inanmaz hep çapkınlık peşindedir ( Akash ) diğeri ise aşk hakkında pek konuşmaz.. ( Siddharth ) Günün birinde kader hepsine öyle bir oyun oynar ki aşk hepsine bir ders verir.. İçinde aşkı, dostluğu, ayrılığı, yalnızlığı, sevinci, hüznü bulabileceğiniz bir baş yapıt.

# Ekran Görüntüleri


# Filmi İzle



# Filmi İndir

Türkçe Altyazılı Olarak İndir (610.17 MB) | 5 Sn Bekle Açılan Sayfada Sağ Üstte Geç Tıkla

# Reklamlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook

Advertisement

SoraFilms

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum rhoncus vehicula tortor, vel cursus elit. Donec nec nisl felis. Pellentesque ultrices sem sit amet eros interdum, id elementum nisi ermentum.Vestibulum rhoncus vehicula tortor, vel cursus elit. Donec nec nisl felis. Pellentesque ultrices sem sit amet eros interdum, id elementum nisi fermentum.




Contact Us

Ad

E-posta *

Mesaj *